Camp d’Aprenentatge del Bages – Alumnes de 3r i 4t d’ESO – 22, 23 i 24 de maig

GALERIA DE FOTOS

El Camp d’Aprenentatge del Bages és un servei educatiu de suport curricular del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Forma part de la xarxa de Camps d’Aprenentatge del Departament d’Ensenyament. Web de la xarxa

Es troba en un entorn humanitzat. És per això que tant les estades, com els projectes compartits o les sortides tenen per objectiu donar a conèixer i fomentar hàbits de minimització de l’impacte de les persones sobre el medi, especialment en la gestió dels recursos geològics, de l’aigua i dels residus.

Treballem conjuntament amb els centres educatius promovent l’aprenentatge competencial dels alumnes, a partir d’activitats didàctiques en l’entorn, vinculades al projecte educatiu de cada centre.