25 de novembre: dia internacional per a l’eliminació de la violència envers la dona (2)

GALERIA DE FOTOS

Amb motiu del Dia contra la violència vers les dones (25 de novembre), durant la setmana del 26 al 30 de novembre es van programar diferents activitats per reflexionar conjuntament professorat i alumnat sobre aquest problema social. L’alumnat de batxillerat va elaborar uns cartells que podem veure a l’entrada del centre; els i les delegades de convivència de cada grup de l’ ESO van participar en un taller a les hores del pati on van identificar les conductes violentes dins les relacions de parella, i a les classes d’ ESO es van sentir unes cançons que van ser analitzades des d’una perspectiva de gènera, amb el suport dels tutors i tutores de grup. Podeu veure els resultats en aquestes fotografies.