Visitem la seu del Parc Natural dels Ports

Durant la setmana de projectes, l’alumnat de 3r d’ESO s’ha desplaçat fins a la seu del Parc Natural dels Ports per conèixer la tasca que duen a terme i establir una col·laboració per a l’Aprenentatge Servei, APS. Gràcies a la intervenció dels tècnics del parc, Salomé i Josep, l’alumnat ha pogut descobrir la diversitat i riquesa que ens ofereix aquest espai natural així com la importància de salvaguardar-lo per garantir la supervivència d’espècies vegetals i animals úniques amenaçades, com la cabra hispànica. D’aquesta manera han pogut posar en valor la tasca del Parc per garantir la conservació i millora dels ecosistemes existents i regular les activitats econòmiques i turístiques que s’hi duen a terme. Finalment, han pogut conèixer el fons documental i recursos digitals per obtenir informació per a la realització del projecte.