Robòtica, mediació, tallers, ciència… Un dia qualsevol a l’I-E

El dia a dia en l’Institut Escola continua sent molt viu i engrescador. Per exemple, un dilluns com avui, hem tingut als companys de 4t d’ESO preparant l’exposició de robòtica que realitzaran aquest divendres a Barcelona. L’alumnat de mediació d’ESO fent una activitat de dinamització a l’alumnat de 3r de primària. A Infantil han continuat els tallers i han experimentat amb les tauletes de llum. Al laboratori hem experimentat i après amb peix; també avui hem tingut experiments de magnetisme. Hem tingut la cúpula de Gustum. Xerrades de foment de la pràctica esportiva i els hàbits saludables. #juntsmillor. Seguim!