Tecnologia aplicada a l’esport

Avui hem rebut la visita de Jonatan Tomàs, representant de l’Escola Universitària de la Salut i l’Esport (EUSES) d’Amposta, centre adscrit a la Universitat Rovira i Virgili especialitzada en Graus i Cicles Formatius en l’àmbit de la Salut i l’Esport. Ha impartit dos tallers amb l’objectiu que el nostre alumnat pugui conèixer, identificar i millorar els seus hàbits saludables a través de l’activitat física i l’esport, presentar els valors representatius de l’esport i apropar la tecnologia mitjançant l’ús d’aplicacions per a la millora de la salut.

Els grups de 2n d’ESO han treballat “Els hàbits esportius per la millora de la salut” i amb els companys de 4t d’ESO “Aplicacions mòbils i tecnològiques en la salut”. Aquests últims, com ja sabeu, aquest curs participen en el projecte “Les curses de muntanya als instituts de les Terres de l’Ebre” i, com a part de les activitats planificades, estan treballant l’aplicació Runtastic per a la pràctica de l’atletisme i les dades que aquesta App proporciona per fer càlculs matemàtics. A banda d’aquesta, avui han pogut conèixer d’altres que afavoreixen la cura de la salut i la pràctica de l’esport.