Projecte eTwinning “Growing up in Europe”

L’alumnat de l’optativa Baula (eTwinning and Erasmus +) han col·laborat amb adolescents d’Àustria, Itàlia, Lituània, Suècia i Catalunya en un projecte de curta durada en el qual la llengua vehicular és l’anglès: “Growing up in Europe” (Créixer a Europa). L’alumnat ha conegut altres adolescents europeus i han intercanviat experiències, s’han escrit cartes personals els uns als altres per parlar sobre com és ser adolescent a Europa i han fet vídeos per presentar l’escola i la seva ciutat als altres països.

PRESENTACIÓ ALUMNAT>>
LOGOS>>