Bústia Lila

La Comissió de Coeducació posem en marxa la Bústia Lila per donar veu a totes les inquietuds en l’àmbit de la coeducació. Aquesta era una de les nostres prioritats per donar resposta i acompanyament a les necessitats de la comunitat educativa en aquesta matèria.

Tant a través de la bústia que hi ha instal·lada vora la cartellera Lila, com mitjançant el formulari al qual s’accedeix amb un codi QR, l’alumnat i la resta de la comunitat educativa poden fer arribar les seves propostes, suggeriments, reflexions, dubtes, denúncies, compartir experiències, iniciatives, accions… sobre salut i educació sexual, assetjament, discriminació, orientació sexual, violència de gènere, igualtat… i intentar d’aquesta manera, posar fi a la violència de gènere.

Aquesta iniciativa ha estat possible gràcies a la col·laboració de l’alumnat de l’Eskamot Lila, amb l’objectiu de posar-la en marxa i consolidar-la a partir del curs vinent. Esperem que tothom en pugui fer un bon ús.