Hour of Code

Des del divendres dia 2 de desembre i durant les dues següents setmanes, realitzarem al centre, per segona vegada, una activitat d’apadrinament digital dins del marc de la Hour of Code, per tal de promoure la programació i seqüenciació dins de les nostres aules. Per a implementar aquesta activitat, els alumnes de Secundària de la matèria optativa “Robòtica i programació” realitzaran una sèrie d’activitats amb les tauletes utilitzant el programari educatiu Scratch. El resultat final d’aquest treball tindrà com a beneficiaris els alumnes d’infantil de P4 i P5.
L’objectiu principal d’aquesta activitat és tractar de modificar la forma en què els estudiants es relacionen amb la tecnologia, passant de ser consumidors a creadors tecnològics mitjançant el desenvolupament de la seqüenciació d’elements mitjançant dispositius mòbils.