Comencem l’apadrinament lector

Aquest dijous s’ha iniciat l’ activitat d’apadrinament lector d’aquest curs, amb l’objectiu de fomentar l’interès per la lectura i l’escriptura i per facilitar que els alumnes de diferents cicles puguin gaudir junts de la lectura i crear noves amistats i relacions.
L’acte inaugural s’ha organitzat en tres torns, un a l’edifici d’infantil, i dos al punt de lectura amb l’alumnat de cicle inicial. Aquest curs, 3r d’ESO apadrinarà a P5, 2n d’ESO a 1r de primària i 1r d’ESO a 2n de primària. En aquest acte han signat un contracte simbòlic en el qual es comprometen a respectar-se, ajudar-se i a gaudir junts de la lectura.
Després de les vacances de Nadal començaran les primeres sessions d’apadrinament. Durant el primer trimestre, tot l’alumnat d’ESO que participarà en l’activitat, ha treballat tots els contes i lectures que es faran servir a les sessions, amb l’objectiu que siguin conscients de tot el procés lector i fer -les més profitoses per a tots.