Ràdio Mangrané “Magazín de Nadal”

En aquest tercer programa del curs, especial per Nadal, entrevistarem a la nostra directora Dolors Queralt, que farà un balanç d’aquest primer trimestre i ens enviarà un missatge a la comunitat educativa. Escoltarem els desitjos dels nostres companys i companyes pel 2021 i tornarem a fer-nos ressò de les notícies més destacades al centre: RetoTech, Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones i Setmana de la Ciència. Ens acompanyeu?

Han elaborat aquest magazín els següents alumnes de 2n d’ESO: Lluna Subirats, Josep Curto, Rania Boukzini, Asmae Hajja, David Rosa, Yassin Farma i Gerard Herrero.

36″ Desitjos pel 2021
1’47” Entrevista Dolors Queralt