Ràdio Mangrané “Fi de curs 2021”

En aquest programa entrevistem a Enric López, secretari del centre i mestre al Daniel Mangrané des de fa més de vint anys, moment ara en el qual arriba la seva jubilació. Ens farem ressò d’algunes de les notícies més destacades i escoltarem dos reportatges sobre la importància dels patis i la Codeweek. A més, presentem una lectura dramatitzada del conte clàssic: “La caputxetxa vermella”.
Han elaborat aquest magazín els següents alumnes de 2n d’ESO: Lluna Subirats, Josep Curto, Rania Boukzini, Asmae Hajja, David Rosa, Yassin Farma i Gerard Herrero.

45″ Entrevista Enric López
7′ Reportatge “La importància dels patis”
11’20” Parlem-ne
12′ 05″ Gimcana Tortosa
13’11” Reportatge “CodeWeek”
16’21” Lectura dramatitzada “La caputxeta vermella”
22′ L’equip de ràdio Mangrané us desitja bon estiu!