Jornades de portes obertes

Amb l’objectiu de donar a conèixer el projecte educatiu del centre, hem organitzat tenint en compte totes les indicacions sanitàries, les jornades de portes obertes per a tot l’alumnat que s’inicia el proper curs a l’Institut Escola, tant a P3 com en altres cursos.

Les dates previstes per a realitzar les visites en grups reduïts d’un màxim de 10 persones són:

– Grup 1. Dilluns 1 de març a les 17 h. Nou alumnat P3, P4, P5, 1r i 2n primària
– Grup 2. Dimecres 3 de març a les 17 h. Nou alumnat P3, P4, P5, 1r i 2n primària
– Grup 3. Dimecres 3 de març a les 18.30 h. Nou alumnat 3r, 4t i 5è primària
– Grup 4. Dimart 9 de març a les 17 h. Nou alumnat 6è de primària i ESO

Per poder accedir a les visites, cal fer inscripció, trucant al 977 502316

Compartim també el cartell amb les dates previstes per realitzar les visites i les instruccions per poder fer inscripció a aquestes.

Compartim també el vídeo que explica el Projecte Educatiu del centre.