Pequeagents de mobilitat

Aquesta setmana s’ha celebrat la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura i, amb aquest motiu, alumnes de diferents escoles de Tortosa han dut a terme activitats per fomentar el transport públic, els desplaçaments a peu i en bicicleta i les actituds responsables.

Els companys de 3r de primària de l’I-E Daniel Mangrané s’han convertit per un dia en agents de policia i han après quines conductes incíviques s’han de sancionar. L’activa s’anomena “Peque-agents de mobilitat”. En aquesta, els nostres alumnes acompanyats d’agents de la Policia Local de Tortosa, avisen als infractors, amb una nota informativa, de les seves conductes incíviques.

pequeagents 3 pequeagents 2 pequeagents 1