Nou curs, nous projectes

A l’I-E Daniel Mangrané hem encetat el curs amb moltes idees i projectes que il·lusionen el nostre alumnat i claustre: l’hort, les classes de mediació, participació en el Dia Europeu de les Llengües, el centenari del naixement de l’escriptor Roald Dahl, l’entrega de premis del concurs de dibuix de l’Arxincofraria Ntra. Sra. de la Cinta, l’aposta pel treball competencial i cooperatiu.

Per segon any continuem el treball al nostre hort, aquestes primeres setmanes l’alumnat ha preparat la terra per poder començar la plantació. A 1r i 3r d’ESO han començat les classes de mediació, un projecte que tractarà de millorar la cohesió i la convivència al centre, esdevenint els alumnes els protagonistes. Hem enviat 33 postals a diferents centres de tota Europa, presentant l’I-E i la nostra llengua, com a part de la celebració del Dia Europeu de les Llengües.
Hem celebrat el centenari de Roald Dahl amb una activitat molt engrescadora motivada per la seva obra “Charlie i la fàbrica de Xocolata”; es van repartir rajoletes de xocolata per totes les classes, en una d’aquestes, igual que amb Charlie, es podia trobar un bitllet daurat que donarà la possibilitat de visitar la fàbrica de xocolata Creo de Tortosa. Els afortunats han estat els companys de 4t d’ESO. També a 4t d’ESO i, com a part d’un projecte de matemàtiques, els nostres alumnes més grans han estat prenent mesures del centre per calcular mides exactes i poder pressupostar tota la pintura que es necessitaria. I per últim, donem l’enhorabona als companys que han estat premiats al Concurs de dibuix de l’Arxincofraria.

Llengües 3 Mides 3 Mides 4

Roald Dahl 2 Mediació Arxincofraria