Gràcies, comunitat educativa!

Amb aquesta il·lustració que l’artista Ignasi Blanch ha dissenyat especialment per a la comunitat educativa de l’Institut Escola Daniel Mangrané, volem fer arribar l’agraïment a totes les persones que heu fet possible aquest inici de curs:
A l’alumnat per la vostra actitud respectuosa i facilitadora, fent que torni l’alegria i la il·lusió a les nostres aules, al pati i als nostres cors.
A les famílies per la vostra confiança en l’equip humà del centre i per la vostra col·laboració en tot
allò que us hem demanat.
A l’equip humà: docents i personal d’administració i serveis, per la vostra implicació i treball constant, sempre amb actitud positiva i fent-ho tot ben fàcil.
A l’AMPA de l’Institut Escola per millorar i adaptar els serveis a la nova realitat.
A l’EMD de Jesús i al seu personal. Gràcies per posar-ho tot a punt i cuidar tots els detalls.
Als serveis del Departament d’Educació i la inspecció del nostre centre, per resoldre els nostres dubtes i acompanyar-nos en aquest retrobament.
Un cop més #junt@smillor ens n’hem sortit.