Circuit de cucaferes

L’alumnat de 3r de primària ha participat en una activitat artística i patrimonial adreçada als centres educatius de Tortosa i els pobles. Es tracta d’un circuit format per 16 cucaferes que corresponen a cada un dels centres educatius. Aquestes cucaferes portaran un codi QR on es mostrarà l’autoria del centre, de l’alumnat i el títol de l’obra. Es situaran als llocs històrics i patrimonials de la ciutat i els pobles. Les diferents cucaferes es podran visitar formant un itinerari per conèixer la nostra ciutat i els nostres pobles.

L’alumnat de 3r de primària ha pintat una de les cucaferes a partir del lema anual del centre: “Com estel al vent, junts i juntes avancem”. Esperem que us agrade el resultat.

Les cucaferes es podran visitar a la seva ubicació seguint un itinerari patrimonial. Podeu consultar la seva distribució a www.tortosaturisme.cat/qkart