Amb quines caixes hem après?

Les caixes d’aprenentatge ens ajuden a treballar amb els alumnes de manera globalitzada oferint-los reptes competencials. Dintre la caixa hi troben diferents activitats que han de realitzar de manera cooperativa, aportant a l’equip a través del seu rol. Els equips sempre acaben organitzant-se per crear productes finals i preparant-se l’exposició final.

Les caixes que hem realitzat aquest primer trimestre són:

3r: Caixa “Éssers vius i éssers inerts”

4t: Caixa “Catalunya experience”

5è: Caixa “La cèl·lula”

6è: Caixes STEAM “Serem makers” i “Emomakey”

Valorem molt positivament la feina feta: és un goig veure com, a poc a poc, van aprenent a treballar en equip, a prendre decisions, a escoltar i proposar, a organitzar-se autònomament… L’alumnat ja pregunta, amb curiositat i il·lusió, quines caixes estrenaran el pròxim trimestre. I és, d’aquesta manera, com estels al vent, junts avancem.