L’alumnat de segon surt al mercat

L’alumnat de 2n de primària, dins de l’àmbit de medi, està treballant el projecte de l’alimentació. Divendres 11/11/22, van realitzar una sortida a una botiga del poble per poder completar la informació que necessitaven per acabar una tasca encomanada a través d’una capsa d’aprenentatge, on els demanava crear una llista de la compra.
La sortida ha sigut molt profitosa, ja que l’alumnat ha estat capaç d’organitzar-se per assolir amb èxit l’objectiu, es tractava d’esbrinar els preus dels aliments que portaven anotats a la llista de la compra.