Alimentació i hàbits saludables

El passat divendres ens va visitar Marta Mauri, dietista i nutricionista del servei d’atenció primària a les terres de l’Ebre. Marta és la mare d’una alumna de la classe de segon del centre. Ha sigut molt amable de venir a l’escola a fer una xerrada als dos grups de segon sobre alimentació i hàbits saludables. Ens ha parlat d’una manera molt senzilla i visual dels grups d’aliments i de les múltiples possibilitats que ens ofereixen, com poder combinar-los a la nostra dieta per menjar de la forma més saludable possible. La xerrada ens ha servit per començar a conscienciar als més menuts sobre el tema de l’alimentació equilibrada i beneficiosa per al nostre cos.