Meeting New Friends and Cultures

Els/les alumnes de 1r d’ESO han iniciat un projecte amb alumnes d’una escola de Gènova (Itàlia). Durant el projecte, s’ha fet un concurs de logos i l’alumnat ha votat el logo que han cregut més representatiu per al programa comú; han preparat vídeos parlant sobre les emocions durant aquests dies a casa; s’han presentat des de les terrasses, jardins, finestres i balcons; han fet un quiz sobre Gènova i Tortosa per conèixer coses de les ciutats d’on són els companys/es i aviat es podran trobar virtualment en una trobada online.

ACCÉS a la web del projecte.