European Teenagers and their free time

Els/les alumnes de 3r d’ESO han continuat amb el projecte que van iniciar durant el segon trimestre amb alumnes de diferents països (Portugal, Itàlia, França, Grècia i Croàcia). La finalitat d’aquest projecte és apropar a l’alumnat del nostre centre a altres realitats europees i veure la importància d’aprendre a comunicar-se amb una llengua estrangera.
Dintre del projecte s’han dut a terme diverses activitats, com per exemple, han descobert el concepte de la “netiquette”, les normes que s’han de tenir presents per comunicar-se per internet i també han pres consciència sobre els seus perills. Un dels fils conductors del treball cooperatiu ha estat el de crear un qüestionari entre totes les escoles dels diferents països implicats. Aquest qüestionari s’ha fet a diversos adolescents de diversos països i ara l’alumnat n’està analitzant els resultats per tal de posar-los tots a un ebook conjunt del projecte. A més a més, durant el confinament, ens hem hagut de reinventar i els vam proposar que parlessin sobre el seu confinament i sobre com estaven passant el seu temps lliure, aspecte que ha estat molt interessant. També s’han proposat 2 xats online perquè puguin intercanviar opinions al respecte.

ACCÉS a la web del projecte.