Tibidabo i Cosmocaixa

El passat dimecres dia 9 d’octubre, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO va realitzar una sortida a Barcelona organitzada des de l’òrgan matemàtic-tecnològic. Va consistir en la visita al parc Tibidabo, on l’alumnat va experimentar amb les atraccions no només des d’un punt de vista lúdic sinó que també ho va fer des de l’aprenentatge que poden aportar en els camps de la ciència, la tecnologia i el medi ambient. Van veure com es produeixen algunes transformacions energètiques, quins tipus de moviments executen i quins mecanismes utilitzen per moure’s. Després de dinar van visitar el museu Cosmocaixa i realitzaren un taller relacionat amb les ciències.