Setmana plena d’activitats a l’I-E

La darrera setmana i cap de setmana, coincidint amb la Fira de l’Oli de Jesús, vam tenir una activitat molt intensa a l’I-E. Al centre, a Tecnologia, l’alumnat de 1r van projectar, dissenyar i construir perxers amb fustes i taps. Aquesta setmana també vam engegar el projecte de mediació LGTBI; vam mesurar forces amb un dinamòmetre a 2n d’ESO; vam tenir un taller d’allioli juvenil previ a la Fira; també vam fer entrar un volcà en erupció a 2n de primària i un assaig de la coreografia del projecte Tots Dansen a 1r i 3r d’ESO.

Ja els dies de Fira, l’alumnat que va participar en el 17è concurs de pintura de l’EMD va estar present a l’entrega de premis; els companys de 4t d’ESO van preparar una parada per vendre coques i pastissos i aconseguir finançament pel seu viatge de fi d’etapa a Praga i alumnat de l’I-E va participar en el concurs d’allioli juvenil organitzat a la Fira.

Febrer-Març