Emiliano Valdeolivas torna al centre

Per segon any, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO va poder gaudir de l’actuació d’Emiliano Valdeolivas al gimnàs del centre. Cantautor i Professor de Llengua castellana de reconeguda trajectòria artística, Emiliano ha desenvolupat una important tasca divulgativa en l’àmbit de la “Poesia Cantada”, fomentant l’interès per la lectura i la literatura en general, proposant una trobada poeticomusical participativa. Va fer un repàs per la història de la literatura castellana, musicant obres com El Cantar del Mío Cid; i autors com Gonzalo de Berceo, Fray Luis de León, Bécquer, Quevedo, Machado, Lorca, Celaya, Gil de Biedma i Gloria Fuertes. Una experiència molt enriquidora per l’alumnat i professorat. Moltes gràcies!