Dia del medi ambient

El Dia Mundial del Medi Ambient (DMMA) se celebra el 5 de juny a tot el món. Aquesta celebració va ser establerta per l’Assemblea General de les Nacions Unides el 1972. Per aquest motiu, la direcció del centre, la Comissió Escola Verda i l’Eskamot Verd del Daniel Mangrané han realitzat les següents activitats de sensibilització ambiental: l’Eskamot Verd ha ajudat la brigada municipal a plantar els arbres demanats, també amb l’alumnat de 5é de primària ha plantat plantes aromàtiques al nostre hort d’aromàtiques i medicinals i han ajudat a l’alumnat de 3r de primària a regar-lo.
Per altra banda, l’alumnat de 5é de primària a Medi ha preparat un photocall amb alguns materials reutilitzats i s’han fet fotos amb l’Eskamot Verd en aquesta celebració i els companys de 3r de primària han portat a reciclar a un contenidor instal·lat a l’efecte, tot el material escolar inservible recollit al llarg del curs.
Per últim, s’ha inaugurat la placa que distingeix el I-E Daniel Mangrané com a Escola Verda i s’ha lliurat un detallet a l’alumnat finalista del concurs de dibuix “Mascota per la sostenibilitat”.

Enhorabona per la feina i la iniciativa!

Dia del medi ambient