Our natural World

L’alumnat de sisè ha realitzat unes infografies que representen el resultat d’una enquesta a la població de Jesús sobre la Biodiversitat. Aquesta té relació amb la unitat 4 Our natural World del Programa Global Scholars. El treball s’ha fet per detectar, mitjançant una enquesta, quins tipus de problemes són els més rellevants d’entre 4 que se’ls proposaven, i quina seria la solució més adient per solucionar el problema. I el resultat ha estat aquest que us compartim a les imatges. L’alumnat ha après a utilitzar l’aplicació Piktochart per tal de representar els resultats mitjançant les infografies. Esperem que us agradin.