L’Institut de Logística de Barcelona participa en l’FP Challenge

L’Institut de Logística de Barcelona va participar el dilluns 26 de febrer a l’FP Challenge, en col·laboració amb l’Institut de l’Esport de Barcelona, Institut dels Aliments de Barcelona, i l’Institut d’Hoteleria i Turisme de Barcelona. L’FP Challenge és un esdeveniment organitzat per la xarxa EmprènFP que permet el treball col·laboratiu entre centres.

Durant la jornada, l’alumnat va donar resposta al repte plantejat per l’empresa BIT Habitat: Com augmentem el nombre de dones fent esport a l’espai públic de la ciutat?

Aquest repte convida a la reflexió sobre aspectes tan importants en la nostra societat, com la inclusió i la vida saludable.

Des del centre apostem pel treball entre centres, aplicant noves metodologies actives, on l’alumnat pugui treballar les seves soft skills.

Esperem seguir creixent i aprenent en equip!