Vam arribar a Malta el matí del dia 7 de maig. Una vegada vam deixar les coses a la residència, vam anar a visitar la capital: la Valleta. Vam passar un dia molt agradable visitant aquesta bonica ciutat.
El segon dia a Malta va tindre lloc el primer dia de classes al curs d’anglès. Ens van fer una prova de nivell oral i ens van distribuir per nivells. Després de classe, ens van fer una visita per St Julians, la ciutat on estàvem allotjats i on anàvem a classe.
El tercer dia a Malta vam assistir a classe i després visitarem Medina i Gozo, dos pobles molt bonics.
El quart dia a malta vam anar a classe i després tinguérem temps lliure per poder conèixer la ciutat de Sliema, molt a prop de St Julian.
El cinquè dia a malta, després d’anar a classe, vam celebrar la graduació del nostre curs. A continuació, vam anar d’excursió a conèixer Comino, una illa molt petita i bonica entre Malta i Gozo.
El sisé dia a malta vam anar a la nostra última sessió del curs d’anglès. Vam acomiadar-nos de la ciutat amb un passeig per St Julian. Al dia següent vam anar a l’aeroport per tornar a Barcelona.
Rumb al teu futur
ILB – connected to change



