Millorem les relacions per millorar els resultats, activitats amb les famílies.

Aquest mes de novembre algunes mares de l’escola han participat en l’activitat “Millorem les relacions per millorar els resultats”. Aquesta activitat ha estat realitzada en col·laboració entre l’escola i els Serveis Socials de Montcada i Reixac.

Mares i tècniques han compartit els dimarts als matins conversant i realitzant activitats sobre la importància de l’educació, els hàbits i les rutines, la comunicació entre la família i l’escola i la participació de les famílies en les activitats escolars i en les activitats de l’AMPA.

Ha estat una experiència molt positiva per totes les participants.

A les fotografies podem veure tant els murals-resum de les activitats realitzades com el lliurament del certificat de participació amb un petit obsequi.

Properament esperem poder tornar a organitzar l’activitat amb un nou grup de mares de l’escola.