Educació física en família a la classe The Guardians of the Galaxy

El passat 24 d’Abril els i les nostres alumnes de 6A van convidar les seves famílies a fer activitat física a l’escola.
Tornant per una estona a la seva infantesa, els familiars han pogut fer un viatge per les diferents competències d’educació física que s’han treballat durant aquest curs.
Des dels jocs d’equip i cooperatius fins a les cantarelles que cantaven els nostres avantpassats jugant a la corda o a la goma, ha estat fantàstic veure a diverses generacions immerses en una dinàmica ben saludable i divertida, que no ha pogut acabar d’una altra manera que amb grans riallades i ganes de repetir. A continuació teniu el recull de fotos d’aquesta enriquidora experiència. Feu clic AQUÍ.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *