III Trobada Interescolar d’Atletisme. The Guardians of the Galaxy & The Chicago Bulls

L’altre dia es va celebrar a Montcada la lll Trobada Interescolar d’Atletisme. Els nostres esportistes de 6è van participar i s’ho van passar d’allò més bé. Moltes escoles del municipi van formar part d’aquesta trobada tan especial que va tenir lloc a la pista d’atletisme de la Ferreria.
“Més ràpid, més alt i més fort”, així ho van intentar fer els nostres infants de El Viver practicant les diferents modalitats d’aquest meravellós esport, a continuació teniu l’àlbum amb les fotos de la jornada i on podreu veure el rècord insuperable que de segur han aconseguit: el somriure més gran de tots!

ÀLBUM DE LA JORNADA