L’escola

La missió de l’Institut Escola El Viver és oferir al barri de Can Sant Joan de Montcada i Reixac, i a la societat en general, un servei educatiu de qualitat per a tot l’alumnat d’educació infantil, primària, i secundària, independentment de les seves condicions i característiques personals.

El nostre deure és esdevenir una veritable escola per a tothom, un espai acollidor on cadascuna de les persones trobi eines ajustades a les seves necessitats educatives singulars.

La nostra raó de ser és oferir una educació integral, dinàmica i participativa que ajudi a crear  els fonaments per a que l’alumnat adquireixi els coneixements, les habilitats, les capacitats i l’educació socioemocional necessàries per poder gaudir d’una vida feliç i plena, convivint en societat, respectant i acceptant les altres persones, i sentint-se, a la vegada, valorat/da i acceptat/da.