Llicenciat i doctor en Ciències Físiques, compta també amb el Diploma d’Estudis Avançats en Didàctica de les Matemàtiques.
Va treballar com a professor associat i professor ajudant a la Universitat de Barcelona i, des de 1998, pertany al cos de Professors d’Ensenyament Secundari en l’especialitat de matemàtiques.Al llarg de la seva carrera ha desenvolupat diverses funcions en diferents centres educatius —tutor, cap de departament i coordinador digital— i va exercir com a secretari de l’Institut Vall d’Hebron entre els anys 2014 i 2024. Des del 2024 n’és el director.Ha estat president de l’Associació de Professors i Mestres de Matemàtiques (APaMMs), coordinador de la revista d’educació matemàtica Biaix, coordinador a Catalunya de l’Olimpíada de Matemàtiques de 2n d’ESO i Secretario de Actividades con Alumnos de la Federación Española de Sociedades de Profesores de Matemáticas (FESPM). Ha format part del grup de formació de formadors de matemàtiques de l’ICE de la UAB i ha estat formador del Programa d’Informàtica Educativa i del Programa d’Educació en Mitjans Audiovisuals del Departament d’Educació. També ha participat com a formador de matemàtiques en el programa de Pràctica Reflexiva, destinat a capacitar docents en l’ús de metodologies d’investigació educativa dins l’aula per millorar la pràctica docent.És autor de diversos articles científics en l’àmbit de la física de partícules i de la didàctica de les matemàtiques, així com de materials per a l’alumnat i publicacions de divulgació. Destaca la seva participació en el llibre El currículum de matemáticas en el siglo XXI, de l’editorial Graó, en què és autor del capítol dedicat al batxillerat.
Titulada en el cicle formatiu de grau superior d’Estètica Integral i Benestar i en el cicle formatiu de grau mitjà de Caracterització i Maquillatge Professional. Ha ampliat la seva formació amb estudis d’oncoestètica.
Amb més de deu anys d’experiència com a docent de Formació Professional, ha exercit com a tutora durant cinc cursos. Ha estat coordinadora pedagògica durant tres anys i va assumir el càrrec de cap d’estudis el curs passat. Enguany enceta el seu segon curs en aquest càrrec.
Graduada en Biologia per la Universitat de Girona, ha completat el Màster Universitari en Formació del Professorat d’Educació Secundària. Compta amb una trajectòria de sis anys com a docent, principalment en cicles formatius de la família professional d’Imatge Personal.
Ha exercit com a tutora de diversos grups durant quatre cursos, impartint docència tant a cicles de grau mitjà com de grau superior.
Aquest és el seu segon curs exercint el càrrec de cap d’estudis adjunta.
Graduada en Ciències Ambientals per la Universitat de Barcelona, ha cursat el Màster en Formació del Professorat d’Educació Secundària i Formació Professional en l’especialitat de Biologia i Geologia a la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha ampliat la seva formació amb un Màster en Estilisme i Comunicació de Moda a l’Idep Barcelona.
Amb una trajectòria de nou anys com a docent de la família professional d’Imatge Personal, ha exercit com a tutora en tres cursos i ha estat coordinadora digital del centre.
Llicenciada en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport i Mestra en l’especialitat d’Educació Física. La seva formació es complementa amb el Màster Universitari en Formació del Professorat d’Educació Secundària, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d’Idiomes, en l’especialitat d’Educació Física, així com amb el Màster Universitari en Direcció i Gestió de Centres Educatius. Acumula 13 anys d’experiència docent, en els quals ha desenvolupat diversos càrrecs i responsabilitats, tant en centres educatius com exercint de tècnica docent als Serveis Educatius. Aquest és el tercer curs en què exerceix com a coordinadora pedagògica.
EQUIP DE COORDINACIÓ I PAS
Secretaria i consergeria: Consergeria: Pilar Rubio i Carolina Cuello Secretaria Sònia Sausor, Enrica Arnabat i Sílvia Ascó
COORDINACIONS DE NIVELL
Coordinació PFI i CFGB: Emma Soriano Coordinació GM AFE: Susana Carrera Coordinació GM Perruqueria, GS Estilisme i GS Assessoria d’imatge personal: Irene Cid Coordinació GM Estètica i bellesa i GS Benestar: Elisabet Francisco Coordinació GM Estètica i bellesa i GS Caracterització: Maria Macian Coordinació GS AFE: Marta Pol Coordinació ESO – Batxillerat: Maria Manresa
RESPONSABLES D’ESPECIALITAT
Estètica: Eli Francisco Perruqueria: Irene Cid Assessoria i processos d’imatge personal: Núria Martínez AFE: Susana Carrera Llengües estrangeres: Òscar Aribau FOL: Raquel Mestre Mòduls generals PFI: Loli Dueñas Lletres: Esther Puente Ciències: Cristina Reig Orientació: Maria Aparisi
CAPS DE TALLER
Estètica: Gemma Pujadó Perruqueria: Marta Tomás AFE: Quique de la Hoz Laboratori: Núria Martínez
COORDINACIONS DE CENTRE
Coordinació de Qualitat i Millora Contínua: Georgina Vila Coordinació digital: Sonia Coronado Coordinació Dual: Santi Juanmiquel Coordinació de Prevenció de Riscos Laborals: Anabel Cuadrado Coordinació d’Activitats lúdiques: Òscar Aribau Coordinació de Viatges: Àngels Vallès i Minerva Navarrete Coordinació Emprenedoria: Adrià Puig Coordinació Mobilitat Internacional: Dani Daví Reforç Mobilitat internacional AFE: Alegria Marsal Reforç Mobilitat internacional IP: Esther Alonso Coordinació Pràcticum: Mary Bienvenido Coordinació Manteniment: Jordi Prado Coordinació COCOBE: Margarida Gomà Coordinació LIC: Esther Puente Sostenibilitat: Gemma Balasch Coordinació web: Laura Salas Xarxes socials AFE: Jaume Arija i Ricard Domènech Xarxes socials IP: Laia Bautista
Comenceu a escriure i pressioneu la tecla ENTER per cercar