Celebració del Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP) amb un vídeo en llengua de signes

El passat dijous 30 de gener, el nostre institut va commemorar el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP) amb la lectura d’uns poemes elaborats pels alumnes de 2n d’ESO i la interpretació d’una cançó amb llenguatge de signes.

L’acte impulsat pel professorat i l’alumnat, va tenir com a objectiu fomentar valors com la convivència, el respecte i la inclusió. Es va voler donar visibilitat a la llengua de signes i reconèixer la importància d’un entorn educatiu accessible per a tothom.

Des del centre volem agrair a tots els participants per la seva dedicació i entusiasme en aquest projecte, que sens dubte ha deixat una empremta en la nostra comunitat educativa. Continuarem treballant per promoure la igualtat i el respecte entre tots i totes!