Normes i funcionament

En aquest apartat us detallem els criteris essencials pels quals regularan l’activitat de l’institut pel que fa a entrades i sortides, puntualitat, assistència i ús d’aparells i telèfons mòbils. Podeu consultar les NOFC completes aquí.

Assistència

El fet d’haver-se matriculat implica la voluntat i el compromís de l’alumne/a d’assistir a totes les activitats didàctiques i pedagògiques que es programin en el centre.

Els alumnes d’ESO han de restar obligatòriament dins del recinte escolar, durant tot l’horari lectiu.

Entrades i sortides:
  • La porta del centre s’obrirà 5 minuts abans de cada hora d’inici i s’anirà tancant a l’hora exacta d’inici (8h, 10:25h, 12:45h) sempre segons el rellotge de consergeria. Els professors que entrin més tard i es trobin amb alumnes fora, en cap cas els deixaran entrar.
  • Al voltant de les 8:15 es torna a obrir la porta d’entrada i el docent de guàrdia anota el retard al programa de tutoria i se’ls fa pujar a l’aula.
  • Al voltant de les 8:30 secretaria enviarà un SMS a les famílies dels alumnes absents
    sense justificació.
  • Els alumnes de 1r i 2n podran entrar igualment encara que arribin més tard. Els altres s’hauran d’esperar a la següent hora.
  • A les 8:55h s’obrirà la porta als alumnes de 3r, 4t i batxillerat. que s’esperaran al vestíbul fins que soni el timbre per anar a la seva classe.
  • Els alumnes que prevegin faltar algun dia ho comunicaran els tutors i aquests ho registraran al programa de tutoria.
  • Si alguna família persisteix en no trucar quan un fill seu falta se li enviarà una carta notificant-li que no se la tornarà a telefonar.
  • Si durant les hores de classe algun alumne ha de marxar a casa cal que l’alumne porti un permís escrit de la família per poder sortir. L’alumnat de primer i segon d’ESO no pot sortir sol durant l’horari lectiu, l’ha de venir a buscar una persona adulta.
Mòbils i altes aparells electrònics
  • El mòbil només es pot fer servir en el recinte només si per finalitats didàctiques ho considera necessari el docent.
  • Quan s’observi que un alumne utilitza el mòbil o altres instruments electrònics similars per finalitats no didàctiques, en qualsevol espai i horari del centre, el professor ha de reclamar-li l’aparell i lliurar-lo a prefectura d’estudis. Restarà en dipòsit fins que la família vingui a reclamar-lo si és el primer cop, i fins a final de curs en cas de reincidència.

PODEU LLEGIR LES NOFC COMPLETES AQUÍ