Menjador escolar

• El servei s’ofereix de les 14:35H a les 16 h
  • Menú mensual: es pot consultar a la carpeta Menú
  • Per als alumnes fixes, cal fer la inscripció al servei de menjador.
  • En el cas d’una utilització esporàdica, s’ha de comunicar i fer el pagament del servei abans de les 9 del matí d’aquell mateix dia a l’empresa ABAC Serveis .
  • El servei de menjador comença el dimarts 4 d’Octubre.
  • El servei de menjador inclou servei de monitoratge fins l’hora d’inici de les activitats extraescolars. NO es pot marxar després de menjar.
  • Els preus per menú per aquest curs són els següents:
    • Esporàdics: 6,96€/dia
FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

Notes facturació del servei:

• Si el vostre fill/a, usuari fixe, no dina a l’escola, ho ha de comunicar a ABAC (933.601.044) (info@abacserveis.com) ABANS de les 09:00 del matí.
  • El preu del menjador es començarà a descomptar a partir del tercer dia d’absència consecutiva de l’alumne, només es descomptarà la part corresponent al menjar.
  • Encara que el servei de menjador no es faci servir, la part proporcional del servei de monitoratge sempre es factura.
  • Recordeu que si el vostre fill/a es queda a dinar a l’escola de forma esporàdica, cal que ho comuniqui a ABAC (933.601.044) ABANS de les 9h del matí del dia que es queda, abonant la quantitat corresponent.

Beques de menjador:

Aquí teniu l’enllaç amb informació sobre les beques de menjador que pot ser del vostre interès. Cal tenir en compte que aquestes beques són per a les famílies i l’AFA no les tramita ni gestiona. Es tramiten des de la secretaria de l’institut. Més Informació