Batxillerat orientat a Hoteleria i Turisme

Nou batxillerat orientat cap a hoteleria i turisme

Motivació i Objectius

Es tracta d’una opció de Batxillerat orientada cap a la realització d’estudis de grau superior en Hosteleria i Turisme, que vol la creació d’una opció singular i innovadora diferenciada.

Pretenem amb ella potenciar la col·laboració  amb l’Institut Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona (EHTB) així com donar un Impuls de les llengües estrangeres amb activitats tant en llengua anglesa com en llengua francesa.

Planificació

L’alumnat que cursa aquesta opció s’integrarà amb l’alumnat de la modalitat del batxillerat social humanístic i, al llarg del curs, realitzaran una sèrie d’activitats a l’Institut Escola d’Hoteleria i Turisme amb professorat i alumnat d’aquell centre.

Activitats que es realitzen
ACTIVITAT FAMÍLIA TEMPORITZACIO
Visita guiada a l’EHTB portada a terme per alumnat del centre de cicles en llengua anglesa HOTELERIA  I TURISME PRIMER TRIMESTRE
Activitats de protocol, Muntatge de taula, pre servei, mise en place… HOTELERIA PRIMER TRIMESTRE
Tallers de pastisseria: fonaments, estris, pràctica, etc… HOTELERIA SEGON TRIMESTRE
Visita guiada per Barcelona en llengua anglesa i/o francesa.
TURISME SEGON TRIMESTRE
Exposicions de projectes de final de grau: Estructura d’un projecte final de grau i posada en escena
HOTELERIA I TURISME TERCER TRIMESTRE
Accés al nou batxillerat

L’alumnat que cursa aquesta opció es matricula en el grup de la modalitat social humanística.

Es conformarà d’un grup d’alumnes de, com a màxim 12 components.

En cas de superar el nombre de peticions, la selecció de l’alumnat que conformarà el grup es realitzarà per mitjà de la nota mitjana de 3r d’ESO.

En fer la matrícula haureu de marcar si l’alumne/a vol cursar aquesta nova opció.

* NOTA IMPORTANT: Cursar aquest batxillerat NO dóna preferència en l’accés a graus superiors