Sol·licitud Servei de Menjador: document dades personals i bancàries

Per tal de formalitzar la inscripció els usuaris del servei de menjador pel curs 2023/24, es demana que retornin omplert i signat el document adjunt al correu electrònic del Consell Comarcal del Pallars Jussà, ccuberes@pallarsjussa.cat abans del 15 de juliol de 2023.

En cas de no poder signar el document, l’enviament per correu electrònic del document servirà com autorització per efectuar el cobrament del rebuts.

Informem sobre algunes de les condicions del servei:

Forma de pagament:

  • El cobrament del servei per domiciliació bancària es realitzarà entre el 10 i 15 de cada mes posterior al servei.
    • El cost del menú pels alumnes fixes és de 5,63€ IVA inclòs i alumnes esporàdics 6,20€ IVA inclòs
  • Els usuaris del menjador escolar que a la vegada son usuaris del servei de transport i els usuaris becats al 100%, no cal que omplin les dades bancaries. (Sí que han d’omplir la resta de dades)

IMPORTANT!

Incidències relatives al servei de menjador:

  • Absències puntuals: Cal trucar al telèfon de cuina 620877027
  • Altres incidències: Cal trucar al telèfon 973650187, Sra. Rosa Batalla (CCPJ)

Recordar que les absències puntuals han de ser notificades com a molt tard a les 10h del mati del mateix dia, en cas contrari es cobrarà el servei.

Els alumnes becats al 100% i usuaris de transport escolar també tenen l’obligació de notificar-les.

Per saber el menú del mes de menjador visiteu la pàgina https://agora.xtec.cat/iestremp/menu-de-menjador/