Orienta FP

OrientaFP, un programa d’innovació adreçat a l’orientació professional i acadèmica de l’alumnat de la FP

A partir del curs 23-24 l’Institut de Tremp s’incorpora al programa d’innovació Orienta FP. Aquesta xarxa vol donar suport al desenvolupament tant personal com acadèmic dels alumnes que cursen els cicles. Amb un professional de referència del propi centre es fa un seguiment personalitzat de tots els alumnes a través del PAT (pla d’acció tutorial) i el IPOP (informe personal d’orientació professional) com a eines de treball. El programa es desenvolupa en diferents fases de les quals nosaltres ja hem assolit la primera. Aquest any portarem a terme les accions de la segona fase: els alumnes finalitzaran la seva estada al centre amb una orientació professional (currículum per competències, anàlisi dels mercats laborals…) i una orientació personal (informe personal sobre les seves inquietuds, habilitats i capacitats laborals).