Programa AFA Banc de llibres de text ESO i Batxillerat curs 2023-2024

L’AFA  informa que per tal de sol·licitar la cessió d’ús dels llibres de text d’ESO i Batxillerat del programa de banc de llibres pel curs 2023-2024, cal fer-se soci de l’AFA. També, cal fer el pagament de la quota dels llibres segons les indicacions següents:

Alumnat actual al centre curs 2022-2023

Per poder acollir-se al programa del banc de llibres s’ha de:

Pas 1) Descarregar i omplir el full de sol·licitud de participació del quadre de sota.

Pas 2) Realitzar l’ingrés bancari indicant nom i curs segons s’indica al full de sol·licitud i obtenir el justificant.

Pas 3) Lliurar els dos fulls anteriors el dia fixat per a la devolució dels llibres del banc de llibres a l’institut segons el calendari establert a Full de tasques alumnat final curs 2022-2023

Full quota soci/a i participació al programa de reutilització llibres d’ESO
actualitzat 16.06.2023
Full de quota soci/a i participació al programa de reutilització llibre  1r Batxillerat
actualitzat 17.06.2023

*El llibre de l’assignatura trimestral de 1 BAT Matemàtiques aplicades de Ciències Socials I Sèrie Resol ISBN 978-84-9047-229-3

Full de quota soci/a i participació  programa de reutilització llibres 2n Batxillerat
actualitzat 17.06.2023

IMPORTANT !

Cada llibre del curs 2022-2023 NO RETORNAT, té un cost de 10 €/llibre, que s’ha d’ingressar al compte de l’AFA abans del 5 de setembre de 2023.

Descarregar document i fer el Pagament Llibres no retornats AFA 2022-2023

L’alumnat de 1r de Batxillerat amb matèries pendents ha de retornar igualment els llibres i una vegada lliurats, en el mateix acte, li deixaran els llibres de les matèries suspeses.

ALUMNAT NOU AL CENTRE

Per poder acollir-se al programa del banc de llibres durant el període de matrícula l’alumnat ha de:

Pas 1) Descarregar i omplir el corresponent full de sol·licitud de participació del quadre anterior.

Pas 3) Enviar els dos fulls anteriors a afa@iestremp.cat