Exposició: Fotografiem l’emprenedoria

Aquests dies el centre acull l’exposició ‘Fotografiem l’emprenedoria’, que recull les 25 fotografies seleccionades entre els treballs realitzats per l’alumnat dels centres de secundària dels Pallars al concurs d’Instagram del mateix nom.

La podeu visitar al vestíbul de consergeria fins el 23 de novembre i també trobareu les fotografies en aquest enllaç.

Els alumnes del centre que el curs passat cursaven l’assignatura d’Emprenedoria van participar d’aquest concurs, que proposava explicar fotogràficament els valors associats a la iniciativa emprenedora (tan social com professional) a través de publicacions a Instagram sota l’etiqueta #PallarsEmpren18. La fotografia de l’Erik Tena va ser seleccionada entre les mencions especials.