L’alumnat de 2n d’Administració i Finances visita la cooperativa Alba Jussà

El passat dijous 6 d’octubre de 2022 dintre del marc del nou mòdul de projecte que s’imparteix a l’institut en el CFGS d’Administració i Finances, l’alumnat de 2n curs va realitzar una visita de caire tècnic a  Alba Jussà SCCL, on el David Marchal, soci i secretari de la cooperativa, va explicar acuradament els processos legals i organitzatius de la seva constitució.
A més, va exposar els advantatges i les dificultats que tenen aquestes empreses de caràcter social i que suposen una alternativa real a les empreses capitalistes tradicionals.

Aquesta visita ha estat possible gràcies a la col·laboració de la pròpia cooperativa Alba Jussà i l’Ateneu Cooperatiu de l’Alt Pirineu i Aran.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *