Eleccions al Consell Escolar – Renovació parcial

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director/a, professorat, alumnes, personal d’administració i serveis, etc.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Informació sobre el Consell escolar i les seves atribucions.

Normativa reguladora: Resolució EDU/3014/2023​, de 30 d’agost

Procés electoral de renovació parcial del Consell Escolar.

Sectors convocats:

• Professorat: 4 membres
  • Alumnat: 2 membres
  • Famílies, pares i mares o tutors i tutores de l’alumnat: 2 membres

Dates del procés electoral:

31 d’octubre: inici del procés electoral. Cens provisional dels sectors convocats (vestíbul de secretaria)

8 de novembre: constitució de les meses

9 de novembre: últim dia per la presentació de les candidatures dels diferents sectors

10 de novembre: publicació de les candidatures al tauler d’anuncis (vestíbul de secretaria)

20 de novembre: votacions sector pares i mares. Poden votar el pare i la mare o tutor de cada alumne/a menor d’edat. S’ha d’acreditar la identitat amb: DNI / NIE / Passaport / Permís de conducció. Horari: 17:30 a 19:30h.

21 de novembre: votacions sector alumnat. A partir de les 9h (les votacions es realitzaran per grups/classe d’acord planificació).

22 de novembre: votacions professorat. Claustre extraordinari, horari 16h.

Abans del 19 de desembre : Constitució del nou Consell Escolar.

Documents

-Vols ser candidat per a les eleccions del Consell Escolar? Ompleneu el full sol·licitud

-Vols supervisar les votacions del sector alumnat? Ompleneu el full de sol·licitud

-Vols supervisar les votacions del sector pares/mares/tutors legals? Ompleneu el full sol·licitud