Esports. Tossa de Mar, novembre de 2025
El mes passat, el 19 d’octubre al matí, es va realitzar la setena edició de la trail La Megalítica Acerko a Tossa de Mar. L’organitzava la Sansi, un club esportiu amb atletes internacionals i populars, i el Club Fondistes Tossa amb la col·laboració de l’Ajuntament, la Diputació de Girona, el Consell comarcal de la Selva, la Generalitat de Catalunya i Esportcat.
Els participants van poder escollir entre tres recorreguts de cinc, deu o vint-i-un quilòmetres que van sortir davant del pavelló municipal. Els guanyadors de cada categoria, per l’ordre en què els hem esmentat, van ser Carlos Gámez i Sonia Rodríguez, Carles Mancha i Maria Florencia, i Carles Montllor i Mariona Amores.
Aquest any s’esperava arribar al límit de 600 participants provinents de vint països. Els participants podien accedir a serveis de guarda-roba, dutxes, massatgistes, llar d’infants, una bona bossa per al corredor, un diploma, una samarreta tècnica i medalla.
Redouan A. i Mathew C. 3r B | Fotografia: Lasansi.com

