TALLERS EXTRAESCOLARS

Finalment els tallers que podem organitzar són:

ART

ESPORTS

Es faran tots els dijous no festius, de 15.30h a 17h.

Comencen els tallers dijous 9 de març i finalitzen dijous 2 de juny

Hi ha places pel taller d’arts. Si hi ha alumnat que vol apuntar-se al d’esports hauran d’esperar que en quedi alguna de lliure.

L’alumnat i les famílies, que es va apuntar a algun d’aquests dos tallers a través del formulari, hauran rebut un missatge per comunicar-vos-ho. En ell us recordem que poden portar-se el dinar de casa i quedar-se a l’institut. Disposem d’un espai per estar-hi, amb microones.

Recordeu que l’alumnat que s’apunta a un taller ocupa una plaça que, en cas de no voler assitir-hi, podria ocupar un altre company/a. Si es vol donar de baixa, ens heu d’enviar un correu, indicant el motiu a l’adreça:

lidia.mat@torrentdelesbruixes.org

Si algun dia no pot venir, la família/tutors legals han de comunicar l’absència a la mateixa adreça.
Aquí teniu l’ autorització que el vostre fill/a ha de retornar degudament omplerta i signada.

Esperem que la participació als tallers sigui una molt bona experiència!