Som Arquiescola

A l’acte públic organitzat pel Col·legi d’Arquitectes de Catalunya l’INS Torrent de les Bruixes ha rebut el reconeixement per la seva participació durant els últims cursos en el Programa Arquiescola. Ha estat en Miguel Angel Sánchez, professor de visual i plàstica en el nostre centre, l’encarregat de recollir-lo.

El Programa Arquiescola es desenvolupa a la matèria de Visual i Plàstica de 4t d’ESO i implica la participació d’una arquitecta dins l’aula per dirigir la construcció cooperativa de mobiliari urbà amb materials sostenibles, juntament amb el professorat de la matèria.