Com fer la preinscripció a 1r d’ESO

Què necessito per fer la preinscripció?

• La preinscripció s’ha de fer per internet, per tant, necessitaràs un ordinador o tauleta digital i connexió a internet
  • Eina d’identificació digital: És més segur que quan facis el tràmit (el pare, la mare o el tutor o tutora que faci el tràmit) tinguis una eina d’identificació digital. Et recomanem l’idCAT Mòbil per la seva facilitat d’obtenció i d’ús. Pots utilitzar també qualsevol certificat digital i Cl@ve.
  • Codi identificador del Registre d’alumnes de Catalunya (RALC) de l’alumne o alumna. Aquest codi, el pots consultar amb identificació electrònica des d’aquest mateix web, a l’apartat Consulta de l’identificador de l’alumne o te’l poden donar a la teva escola de primària.

Com es fa i com es presenta la sol·licitud de preinscripció?

En aquesta pàgina web del Departament teniu tota la informació sobre la preinscripció