#recercaendirecte19

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO ha visitat aquesta setmana la Fira de la Recerca en directe! al CosmoCaixa.
L’objectiu de la Fira -que organitza la Unitat de Cultura Científica del Parc Científic de Barcelona, en col·laboració amb l’Obra Social “la Caixa” i el suport de l’Ajuntament… Llegeix més»

Dublin, Ireland

Last weekend our students flew to Dublin. For 9 days, they will live at homes with Irish families and attend English classes. They will also have the opportunity to know the landscape and the Irish culture doing some excursions and scheduled visits. An experience that surely they… Llegeix més»

Objectiu “Global Innovation Award”

Aquest dissabte 9 de febrer ha tingut lloc a l’EEBE (Escola d’Enginyeria de Barcelona Est-UPC) el torneig classificatori de la First Lego League Spain.
L’equip de l’Institut Torrent de les Bruixes: “Dark Force”, integrat per la Natàlia i la Marina de 1r d’ESO, la Carla, el Mateo… Llegeix més»

Una visita al veler d’Open Arms

Aquest dijous 24 de gener els delegats de solidaritat de cada classe i l’alumnat de l’optativa “Pobresa i quart món” hem visitat en el Port de Badalona el veler de l’ONG Open Arms.
Volíem saber com és la vigilància i el salvament de les embarcacions amb persones… Llegeix més»

Legocoorpetició

Abans de marxar de vacances el nostre grup de robòtica LEGO @RobotsTorrent ha anat a visitar el grup LEGO de l’Institut Joan d’Àustria de Barcelona (@FLL WhiteRavenJdA).
Hem tingut l’oportunitat de conèixer-nos i explicar-nos com preparem el concurs de la Fisrt Lego League que tindrà lloc al… Llegeix més»