Xarxa d’Escoles Verdes

El passat dissabte, l’Institut Torrent de les Bruixes va rebre el distintiu que ens reconeix com una Escola Verda. L’acte de lliurament dels certificats va estar presidit pel Conseller d’Educació, Josep Bargalló i el Conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet.
Aquest distintiu reconeix les accions… Llegeix més»

Conèixer el nostre entorn

Aquesta setmana l’Eugenia, la professora de l’aula d’acollida, ha portat el seu alumnat nouvingut a conèixer la Biblioteca de Fondo. Aquesta visita pretén mostrar als nois i noies els recursos públics que tenen al seu abast. Guiar-los durant la visita perquè vegin què poden trobar… Llegeix més»

La revolució industrial

L’alumnat de 4t està estudiant a la classe de socials el procés d’industrialització que va tenir lloc a l’Europa del segle XIX. Per això, aquest dimarts ha visitat el Museu d’Història de Catalunya. Allà, a partir d’un recorregut per diferents sales de l’exposició i un… Llegeix més»

#voluntaristorrentdelesbruixes

Avui un grupet d’uns 60 alumnes de l’Institut hem anat a la nau que el Banc dels Aliments té a la zona franca. És un espai molt gran on van arribant tots els aliments que s’estan recaptant a Barcelona i la seva àrea metropolitana. Però cal… Llegeix més»

Toulouse-Lautrec

L’alumnat de 4t d’ESO ha visitat CaixaForum, on ha realitzat el taller “Comunica’t”. Aquest taller permet que l’alumnat, a través d’una sèrie de jocs, entreni la confiança personal, el domini de la veu, l’ús del cos en el llenguatge, la seguretat a l’hora d’exposar-se i l’organització… Llegeix més»

Vaga dijous 29 novembre

Us comuniquem que demà dijous 29 de novembre alguns sindicats han convocat una aturada del professorat dels centres educatius de Catalunya, de 24 hores de durada.
L’institut romandrà obert en el seu horari habitual, tot i que heu de tenir present que no podem assegurar la normalitat… Llegeix més»