TALLERS EXTRAESCOLARS

Aquest curs tornem a oferir als vostres fills/es l’oportunitat de participar en els tallers extraescolars que financia l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet (SÓN GRATUÏTS!)

Per fer-ho, el vostre fill/a haurà d’omplir el formulari que us hem fet arribar via mail, AMB CORREU DE L’INSTITUT DE L’ALUMNAT

TALLERS OFERTATS

Esport (bàsquet)             Manga                    Art                                Ciències

Teatre                            Escacs                    Robòtica                      Suport lingüístic català

Horari/dies dels TALLERS: Dilluns/dijous tarda, de 15.30 a 17h.

Només han d’omplir el formulari si realment hi voldran participar. Penseu que els tallers tenen un cost i si no venen els haurem de suspendre. Hem d’ensenyar que han de ser responsables: si manifesten que volen venir, han de comprometre’s a fer-ho. Han de pensar bé quin taller volen fer i quin dia el podrien fer. Si s’apunten, estaran obligats/des a assistir-hi. En cas que hi hagi cap problema que impossibiliti que finalment puguin participar-hi, han d’avisar-nos. Si no ho comuniquen i deixen de venir, no es podran tornar a apuntar a cap altre taller, ni aquest curs, ni el següent.

No podrem fer tots els tallers que us presentem en el formulari. Només portarem a terme els que tinguin més quantitat d’alumnat apuntat.

Esperem que els animeu a participar, ja que són una oportunitat per fer altres activitats, complementàries a les ofertades a l’institut.

Si teniu dubtes, podeu contactar amb el tutor/a del vostre fill/a.

TERMINI (per omplir el formulari): dilluns 13-2-2023