L’alumnat de 1r d’ESO visita la Universitat

L’alumnat de 1r d’ESO ha presentat als seus companys i companyes el projecte globalitzat que ha estat treballant durant 5 setmanes. Però ha canviat l’escenari de les classes de l’Institut per les aules de la Universitat.

Efectivament, el dia ha començat pujant a l’institut per a continuació distribuir-se en els autocars que els ha portat a la UAB. Un cop han arribat s’han dirigit a una de les aules de la Facultat d’Economia que ens han cedit i s’han organitzat per grups per presentar la feina feta. Ha estat un matí ple d’emocions: nervis per la presentació, curiositat per conèixer de prop la vida dels estudiants universitaris i descobriments en conèixer un Campus com el de la UAB.

Al Torrent de les Bruixes fomentem altes expectatives en el nostre alumnat. Conèixer i viure un dia a la Universitat és descobrir-los un camí de coneixement i reconeixement al qual s’arriba amb esforç i dedicació.